דף הבית / המגזין / אשרור המצוינות של IASC

אשרור המצוינות של IASC

בתחילת 1986 משקאות האלוורה של Forever היו המוצרים הראשונים שקיבלו את חותמת ה – IASC - מוצרים שהציגו את הסטנדרטים הגבוהים, ולראשונה ניתן היה להבחין בין מוצרים המכילים אלוורה איכותית לבין מוצרים עם תוספות סרק.

בשנת 1978, היתה Forever החלוצה בעולם, אשר גילתה מחדש את היתרונות העצומים של האלוורה. למאות האלפים שגילו את הנס, נוספו מליונים רבים נוספים, עם הקמת התעשייה החדשה.

לאחר ששככה ההתלהבות הראשונית, נמצאו מספר יצרנים חסרי מצפון, שהשחיתו את האלוורה עם תוספות סרק, כמו מלתודקסטרין, במטרה להוזיל את הוצאות היצור ולהגדיל את הרווחים. בנוסף על כך, צצו שיטות עיבוד רבות כולל ייבוש-תוך-הקפאה וייבוש בהתזה. מגוון שיטות אלו, הקשה על ההשוואה בין המוצרים השונים בשוק. על מנת לבנות תקן מוכר ומובן וכדי להקל על צרכנים לבחור נכון, הבינו היצרנים ומגדלי האלוורה שעליהם להקים מערכת תקנית ולשמור עליה.

מטרת Forever היתה תמיד, לעמוד בראש תעשיית האלוורה בעולם עם המוצרים האיכותיים ביותר.
תמונה של חותם אישור המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה - אשרור המצוינות
ב – 1981, הוקמה ״המועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה״ (INTERNATIONAL ALOE SCIENCE COUNCIL – IASC), כגוף שיגן על תעשיית האלו ורה נגד תחרות בלתי הוגנת ותקנות מיותרות.
המועצה הוקמה כגוף מפקח בלתי תלוי, ממומן על ידי דמי החבר של המגדלים ויצרני מוצרי האלוורה, אשר הצטרפו כחברים למועצה.
בשנת 1982, היו כ- 25 חברות במועצה. הוסכם על מערכת חוקים מוסריים, ואורגנה תוכנית של פיקוח ואבחון. במטרה לשמור על ביקורת אובייקטיבית, נבחרה מעבדה בלתי תלויה, שתפקח ותבדוק את טיב, טוהר וריכוז ג'ל האלוורה, במוצרי האלוורה.
חברות העומדות בסטנדרטים הגבוהים האלה, מאושרות ומורשות להציג את חותם האישור של המועצה. תכנית ביקורת זו לאבחון, החלה בשנת 1985.

FLP ואלוורה אוף אמריקה (מערך הייצור של חברת FLP) ידעו שטיב מוצריהן הוא הגבוה ביותר, ולכן ביקשו את בדיקת הג'ל האלוורה לשתיה וג'ל האלוורה עם החמוציות שלהן.

בתחילת 1986 פורסם שג'ל האלוורה וג'ל האלוורה עם החמוציות הם המוצרים הראשונים העומדים ואף עולים על הדרישות הגבוהות ביותר של ה – IASC וניתן האישור להציג את חותם האישור על המוצרים.
מטרת Forever היתה תמיד, לעמוד בראש תעשיית האלו ורה בעולם עם המוצרים האיכותיים ביותר. מאז, אושר החותם למוצרים נוספים שלנו המבוססים על אלוורה, כפי שניתן לראות על רוב האריזות שלנו.

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן