דף הבית / המגזין / אלוורה ופיברומיאלגיה: מה חשוב לדעת?

אלוורה ופיברומיאלגיה: מה חשוב לדעת?

פיברומיאלגיה היא מחלה מורכבת שגורמת לכאבים כרוניים בחלקים שונים בגוף לצד עייפות רבה, וסובלים ממנה כ 2%-8% מהאוכלוסיה. הסובלים מפיברומיאלגיה יודעים עד כמה המחלה הזו יכולה לפגוע בתפקוד החיים השוטף, בכל ההיבטים - מהמקצועי ועד המשפחתי.

פיברומיאלגיה מביאה לכאבים תכופים ללא הקלה, כאבי ראש, הפרעות שינה נרחבות ולעתים גם מלווה בתסמיני חרדה. כיוון ומדובר על מחלה כרונית, היא באה והולכת כרצונה, כאשר היא יכולה לתקוף במשך שבועות רצופים לצד תקופות ארוכות נטולות תסמינים. 

לא ברור מהם הגורמים למחלה – סביר כי יש לה רקע גנטי, וכן נמצא שהיא מופיעה לא פעם אצל אנשים שעברו אירועים טראומטיים. הטיפול במחלה נע בין טיפולים כמו היפנוזה, דמיון מודרך ומדיטציה, לצד טיפולים תרופתיים (אך חשוב לציין כי אין טיפול תרופתי חד משמעי לפיברומיאלגיה, ולרוב מנסים תרופות שונות הקשורות לטיפול בדיכאון וחרדה). 

אנשים רבים מחפשים טיפול טבעי בפיברומיאלגיה, כאשר טיפול נפוץ הוא טיפול עם אלוורה.

איך צמח האלוורה מסייע לפיברומיאלגיה?

צמח האלוורה הוא צמח מרהיב בעל יכולות רפואיות רבות. לצד הפעילות המוכרת ביותר של הצמח – הקלה על אלרגיות, כוויות, מכות שמש וכדומה – לאלוורה בצריכה פנימית יש גם השפעה משמעותית על הגוף שלנו. אלוורה מכילה מגוון עצום של רכיבים חיוניים, ביניהם ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו, והיא יודעת לטפל בבעיות רבות הנוגעות למערכת העיכול, רמות האנרגיה בגוף, בניית חסינות, ניקוי רעלים וטיפול בדלקות שונות.

אלוורה יכולה לסייע במצבים של פיברומיאלגיה בכמה דרכים עיקריות, שהופכות אותה לטיפול טבעי מוביל לפיברומיאלגיה וכאבים שונים בגוף:

  • אלוורה מסייעת למערכת החיסונית – אלוורה היא נהדרת לטיפול במצבים כרוניים שונים הקשורים למערכת החיסונית, כמו פיברומיאלגיה ומחלות נוספות. הסיבה היא שהפוליסכרידים במיץ אלוורה ממריצים את תאי הדם הלבנים שנלחמים בוירוסים שונים.
  • הגברת האנרגיה – כפי שכבר ציינו, פיברומיאלגיה משפיעה גם על רמות העירנות והיא מביאה לעייפות רבה. אלוורה היא נהדרת להגברת האנרגיה בגוף ומספקת תחושת חיוניות וקלילות. היא יכולה לטפל במצבים שונים של חולשה ועייפות ולכן מתאימה לסייע במצבי פיברומיאלגיה, במהלך התקפים ובין התקפים. 
  • סיוע בעיכול – אין תזונה מומלצת או ספציפית למי שחולה בפיברומיאלגיה, אך הרבה מהאנשים הסובלים מהמחלה סובלים גם מתופעות של תסמונת המעי הרגיז. לכן, הסובלים מהמחלה נוטים לשנות את התזונה ולהעשיר את התפריט בסיבים תזונתיים. אלוורה יכולה לסייע בזה, שכן אלוורה מסייעת למערכת העיכול, מנקה את הגוף מרעלים ומעודדת את פעולת המעיים. 
  • סיוע בספיגת חומרים חיוניים – האלוורה משמשת כ"נשא" לספיגת חומרים חיוניים בגוף, קרי מסייעת בספיגת מינרלים וויטמינים אחרים מהמזון ו/או כל תוסף מזון.

אלוורה – טיפול טבעי לפיברומיאלגיה

אם אתם סובלים מכאבים ומחפשים טיפול טבעי למחלה, כדאי לכם לנסות אלוורה. שתיית מיץ אלוורה טבעי מדי יום יכולה לעשות פלאים לגוף. מיץ אלוורה מכיל כמות גבוהה וטבעית של אלוורה, ומספק לגוף את כל היתרונות המדהימים שדיברנו עליהם. תוך תקופה קצרה אתם עשויים להרגיש בשיפור משמעותי בכאבים, בתחושת אנרגיה גבוהה יותר וכן גם בהקלה למערכת העיכול. יש חשיבות רבה לשתיית אלוורה טהורה ואמיתית שהרי קיימים בשוק משקאות אלוורה רבים שלא באמת מכילים מיצוי אמיתי של הצמח. משקאות האלוורה הטבעיים של Forever Living עשויים מקרוב ל- 100% ג'ל אלוורה מיוצב שאינו משוחזר מג'ל קפוא או מאבקה מיובשת.

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן