דף הבית / המגזין / בלוג - מוצרי Forever / שומרים על בריאות הכוורות שלנו

שומרים על בריאות הכוורות שלנו

יום הדבורים העולמי, שמצוין ב-20 במאי, מזכיר לנו שלא רק צריך להודות לדבורים על כל הדבש והבריאות שהן מעניקות לנו, אלא גם חשוב לדאוג להן בחזרה. ככל שאוכלוסיית הדבורים הולכת וקטנה ברחבי העולם, אנו מאמינים שכיצרנים יש לנו אחריות להגן על מושבות הדבורים ולעזור להן לגדול.

החששות מההצטמצמות של אוכלוסיית הדבורים היא בעיה אמיתית לגמרי ובשנים האחרונות מספר זנים של דבורים התווספו לרשימת בעלי-החיים הנמצאים בסיכון. זהו דבר מדאיג במיוחד משום שקיומן של הדבורים קשור באופן הדוק להישרדות העולם שלנו! זאת הסיבה ש-Forever רק מחלצת את המרכיבים התזונתיים מהמכוורת באמצעות שיטות ידידותיות למושבות, המאפשרות לדבורים לשגשג.

שומרים על בריאות הכוורות שלנו

ככל שהמכוורת בריאה יותר, המוצרים שיוצאים ממנה יהיו איכותיים יותר. זו בדיוק הסיבה לכך ש-Forever בוחרת בקפדנות יתרה את מקורות חומרי הגלם הטהורים של הבי פרופוליס, מזון המלכות ושל הבי פולן. ככל שאוכלוסיית הדבורים הולכת וקטנה ברחבי העולם, אנו מאמינים שכיצרנים יש לנו אחריות להגן על מושבות הדבורים ולעזור להן לגדול.

מקורם של מוצרי המכוורת של Forever הם באזורים מדבריים בארצות הברית ובספרד,
באמצעות שותפים הרואים לנגד עיניהם את עקרונות הקיימות והאחריות לשמירה על אוכלוסיית הדבורים ותמיכה בהם.

מסורת משפחתית של כוורנים

ההיסטוריה מאחורי מוצרי הדבורים של Forever מתחילה עם אדם מיוחד בשם צ'ארלס רובסון. אבותיו של רובסון הגיעו מגרמניה, אבל הם היו דבוראים עוד מאז המאה ה-16. ב-1958 רובסון נטל את הפיקוד על העסק המשפחתי, שבזמנו כלל רק 600 מושבות דבורים, וב-1978 היו בבעלותו 10,000 מושבות!  לרוע המזל, באותה שנה, 75% מהמושבות שלו הושמדו על ידי חומרי ריסוס חקלאיים. 

כיום מאמינים כי חומרי ריסוס, ביחד עם מזיקים, ממלאים תפקיד גדול בירידה המדאיגה באוכלוסיית דבורי הדבש, וזוהי הסיבה שצ'ארלס רובסון החליט להעביר את המושבות שלו לאריזונה.

החשיבה של רובסון התאפיינה בחדשנות והוא ידע אודות האוצרות התזונתיים ששמורים בתוך הכוורות שלו, וזוהי הסיבה שהוא הקדיש את חייו לפיתוח תוספים שהשיגו את התכונות האלה. Forever מפיקה מוצרי דבורים בעזרת התפוקה של רובסון מאז שנות ה-80, וממשיכה לכבד את המורשת שלו על ידי הפקה של מוצרי דבורים עשירים בערכים תזונתיים.

 

רוצים לדעת עוד על היתרונות הבריאותיים של מוצרי המכוורת?

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן