דף הבית / המגזין / כל היתרונות והשימושים של אלוורה – מדריך

כל היתרונות והשימושים של אלוורה – מדריך

אלוורה, הצמח הירוק הקסום עם אינסוף היתרונות הבריאותיים, כבר מזמן קיבל את מעמדו כ"סופר פוד". הצמח הזה נמצא בשטח כבר אלפי שנים ונעשה בו שימוש בתרבויות העתיקות ביותר. הוא ידוע בתכונות המרהיבות והמרגיעות שלו, בין היתר בזכות העובדה שהוא עשיר בסיבים תזונתיים, בויטמינים ובמינרלים.


אם אתם שואלים את עצמכם אילו יתרונות יש לאלוורה ואיך צורכים את הצמח הזה בצורה האופטימלית – אנחנו כאן לענות על כל השאלות שלכם!

צמח אלוורה

מהם היתרונות של האלוורה?

לאלוורה יש אינסוף יתרונות בריאותיים והצמח יעיל במספר גדול של מקרים. הנה רק חלק קטן מהאפקטים החיוביים של צמח זה:

  • אקנה ובריאות העור – 

    לאלוורה יש השפעה חיובית מאוד על העור. אלוורה מספקת לחות לעור, והיא יכולה להתמודד עם בעיות כמו יובש בעור, אקנה, אלרגיות, מכות שמש וכוויות. ג'ל אלוורה קריר שמניחים על העור יכול לעשות קסמים, ולהרגיע אותו מיידית.

  • צמיחת שיער –

    צמח האלוורה עשיר באנזימים שמרפאים תאים פגומים בקרקפת, ולכן משפרים את בריאות זקיקי השיערה ומגבירים את צמיחת השיער. אם אתם חווים נשירה או צמיחה איטית של זקיקי השיער, מומלץ לנסות אלוורה כדי לעודד צמיחה מחודשת.

  • מערכת העיכול –

    לאלוורה יש השפעה משמעותית על מערכת העיכול, והיא מסייעת להתמודדות עם עצירות, מגבירה את קצב חילוף החומרים וכן גם יכולה להרגיע את הבטן.

  • הורדה במשקל –

    כיוון ואלוורה מגבירה את קצב חילוף החומרים בגוף, היא מסייעת להורדה במשקל ולשריפה מהירה של קלוריות. כמו כן, באלוורה נוכחות גבוהה של ויטמין B, ויטמין שממיר שומן המאוחסן בגוף לאנרגיה ולכן מסייע גם כן בהורדת משקל.

  • מקל על כאבים –

    לצמח תכונות אנטי-דלקתיות שיכולות לסייע בהקלה על כאבים, בדגש על כאבי שרירים וגידים. ברפואת ספורט משתמשים לא פעם בג'ל כדי להרגיע שרירים כואבים. כמו כן, בצמח ניתן למצוא כמות גדולה של נוגדי חמצון שתורמים למערכת חיסון חזקה.

איך צורכים אלוורה?

יש כמה דרכים שונות לצרוך את הצמח, כתלות בצורך שלכם ובהעדפות האישיות שלכם:

  • ג'ל למריחה –

    שימוש חיצוני באלוורה הוא הכרחי אם אתם מנסים לטפל בבעיות עור ספציפיות, כמו כוויות, פצעונים או יובש. ניתן להשתמש בג'ל קריר ולמרוח על האזור הנגוע להרגעה וטיפול.

  • משקה אלוורה

    אם מעוניינים לטפל בגוף מבפנים, ניתן לשתות אלוורה. כיוון והטעם הטבעי הוא חריף במיוחד, ניתן לחתוך את ג'ל האלוורה לקוביות קטנות ולערבב עם מיץ. לחילופין, ניתן למצוא משקה המיועד למטרה זו, לצרוך כפית ביום או לערבב עם משקה פירות.

  • קרם –

    ניתן למצוא גם קרמים שונים המשלבים אלוורה, בעיקר בעולמות הטיפוח והיופי. קרמים כאלו יכולים לתפקד כמסכות פנים ושיער,  לספק לחות לעור וכן להוות בסיס לאיפור.

  • שמפו –

    שמפו יכול לעזור להתמודד עם קשקשים וכן נשירת שיער. ניתן למצוא שמפו אלוורה בחנויות השונות, או להכין כזה בעצמכם.

מוצרי אלוורה מחכים לכם עכשיו בפוראוור ליבינג

בפוראוור ליבינג, חנות מובילה למוצרי טבע ובריאות, תוכלו למצוא מגוון גדול ואיכותי של משקאות, קרמים וג'לים של אלוורה, שיספקו לכם את כל התכונות הבריאותיות שהזכרנו. אנחנו מזמינים אתכם לבחון את קטלוג המוצרים של פורבאוור ליבינג, ולהזמין מוצר אלוורה איכותי, טבעי ואורגני שיגיע עד אליכם במשלוח מהיר!

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן