דף הבית / המגזין / הסגולות הרפואיות של צמח האלוורה

הסגולות הרפואיות של צמח האלוורה

לרובנו האלוורה מוכר כג'ל המשמש להרגעת כוויות, אך צמח האלוורה הוא בעל סגולות ריפוי רבות אחרות שהפכו אותו לצמח בריאותי. לפניכם כל מה שצריך לדעת על צמח האלוורה, סגולותיו וכיצד ניתן לזהות מוצרי אלוורה שיסייעו לכם בטיפול בבעיות פיזיולוגיות שונות.

כמעט שאין אדם שאינו מודע לסגולות הרפואיות של צמח האלוורה – צמח הפלא שמסייע לנו בטיפול במגוון של מצבים שונים, החל מיובש קל בעור ועד לכוויות ולבעיות פיזיולוגיות פנימיות. אם גם אתם מעוניינים להתחיל להשתמש באלוורה על בסיס קבוע – המדריך הבא מיועד בדיוק עבורכם. 

פילוט עלי אלוורה מזן אלו ברבנדסיס מילר במפעלי FOREVER

מהי אלוורה רפואית?

צמח האלוורה הוא כאמור צמח שידוע בסגולות הרפואיות שלו, ולכן לא פעם נוטים לכנות אותו "אלוורה רפואית". עם זאת, חשוב לדעת כי אין באמת דבר כזה אלוורה רפואית. אלוורה הוא אמנם צמח שכאשר עושים בו שימוש נכון, יכול לסייע במגוון של מצבים שונים, אך ג'ל אלוורה טבעי לכשעצמו אינו נחשב למוצר רפואי או לתרופה, אלא לאמצעי משלים שתומך בתהליך ההחלמה של הגוף, מסייע לו ומאיץ אותו במקרים מסוימים. 

מהן הסגולות הרפואיות של צמח האלוורה?

צמח האלוורה הוא אחד מהצמחים הנחקרים ביותר בעולם המדע כיום, ולא בכדי. במצרים העתיקה, נהגו לכנות אותו "הצמח שנותן חיי נצח" בשל היכולת שלו לסייע במצבים של דלקות במערכת העיכול, דלקות פרקים וסכרת, שיפור החלוקה בתאי הגוף ועוד. בנוסף, במחקרים שונים נמצא גם כי צמח האלוורה תורם לשמירה על רמות אנרגיה גבוהות ומסייע מאוד לעור בשל התכונות המלחחות שלו. לכן, זה לא פלא שכיום לא מעט אנשים עושים שימוש בתכשירים שונים שמכילים אלוורה לפנים, כמו למשל קרמים ומוצרי טיפוח אחרים. ישנם גם מחקרים שמצאו ששתייה של מיץ אלוורה על בסיס יומיומי, העלתה את רמת נוגדי החמצון בדם ושיפרה את יכולת הספיגה של ויטמין B12 וויטמין C בגוף.

אלוורה להרגעת עור מגורה, כוויות ופצעים

איך מזהים אלוורה בעלת סגולות רפואיות?

על אף שלא הרבה אנשים מודעים לכך, ישנם למעשה למעלה מ-500 זנים שונים של צמח האלוורה. לכן, כשמדברים על אלוורה בעלת סגולות רפואיות זיהוי הזן הנכון הוא הבסיס להצלחה, כיוון שבעוד שישנם זנים שמסייעים מאוד לבריאות הגוף, ישנם גם כאלה שאינם מתאפיינים בסגולות רפואיות מיוחדות.

לא פחות חשוב מכך – האופן שבו עושים שימוש בזן האלוורה, משפיע גם הוא משמעותית על היתרונות שנפיק ממנו. במחקרים מסוימים, נמצא כי אנשים שצרכו תוספי אלוורה מסוימים סבלו מתופעות לוואי במערכת העיכול, כמו למשל כאבי בטן, שלשולים והקאות. תופעות אלה נגרמו כתוצאה משימוש במוצרי אלוורה שהופקו מצמח האלוורה השלם – כולל הקליפה שלו. בעוד שג'ל האלוורה הוא חומר בעל סגולות רפואיות, הקליפה של צמח האלוורה מכילה חומר בשם אלואין, שידוע בנזק שהוא עלול לגרום למערכת העיכול. במחקרים על מוצרי אלוורה שהופקו ללא שימוש באלואין, לא נמצאו כל תופעות לוואי, אלא רק סגולות רפואיות שמיטיבות עם הגוף.

המסקנה היא שאם אתם מעוניינים להפיק סגולות רפואיות מצמח האלוורה, יש לעשות שימוש במוצר איכותי, שמופק מהחלק הפנימי של עלה האלוורה בלבד – בדיוק כמו המוצרים שלנו בחברת FOREVER.

  • המוצרים של חברת FOREVER אינם תחליף לטיפול רפואי ואין בשימוש בהם בגדר המלצה להפסיק טיפול רפואי קיים או לשנותו.
  • אין למוצרים אלו תכונות רפואיות או סגולות ריפוי. המוצרים הינם תוספי תזונה וטיפוח ואינם תרופות.
  • נשים בהיריון, נשים מניקות,  אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים יש להיוועץ עם רופא.

אנחנו חברת האלוורה

FOREVER הגלובלית היא המגדלת, היצרנית והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם כולו. פיתחנו מומחיות בטיפול באלוורה, שאין שנייה לה בעולם. קראו עוד כאן

אישור IASC

מוצרי האלוורה שלנו היו הראשונים לקבל את חותם מהמועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה IASC.

100% יתרונות

האלוורה שלנו אינה עוברת הרתחה או פיסטור. אנו מייצבים את האלוורה באמצעות פטנט ייחודי, שמשמר 100% מיתרונותיה הבריאותיים.

מעל 40 שנה של צמיחה

אנו מייצרים מוצרי איכות התומכים בבריאות וביופי עם מרכיבים מהטבע מאז שנת 1978.

לא נוסה על בע"ח

אתם יכולים להיות בטוחים שכל המוצרים שלנו לא נוסו על בע"ח בשום שלב בתהליכי הייצור

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן