דף הבית / המגזין / בלוג - לייף סטייל / בונים עולם טוב יותר

בונים עולם טוב יותר

בניית קהילה משגשגת משמעותה היותכם חלק ממשהו גדול יותר, עם רצון להשקיע את האנרגיה שלכם ואת הזמן שלכם בשיפור חייהם של הסובבים אתכם.

הקהילה מחברת בין אנשים ונותנת להם תחושה של מקום ושייכות

מחקרים מראים שלקשרים אישיים חזקים ולתחושת קהילתיות יש השפעה חיובית עצומה על הבריאות הנפשית והפיזית והיא יכולה אפילו להוסיף 15 שנים לתוחלת החיים.
בעידן שבו הטכנולוגיה מקלה עלינו יותר מאי פעם להיות בקשר עם אנשים בכל רחבי העולם, חשוב שלא נשכח את האנשים שנמצאים ממש מעבר לדלת שלנו. האתגרים של שנת 2020 הוכיחו לעולם עד כמה זה חשוב לשים לב לחברי הקהילה שלנו, להציע להם עזרה קטנה כשצריך או להקדיש מזמננו.
תקופה זו עזרה לנו גם לרכז תשומת לב רבה יותר לבעיות שניצבות בפני קהילות בכל מקום, בעיות שלא עומדות להיעלם אלא אם כן אנשים רבים יותר יעבדו יחד כדי שדברים ישתפרו. ישנן בעיות כמו עוני, בדידות ובריאות ציבורית שאפשר להתייחס אליהן ולהפחית אותן בהגשת יד תומכת לשכנים שלכם או לארגון צדקה מקומי להגשת עזרה.

 

איך לחזק את הקהילה שלכם ולתמוך בה?

צרו קשרים עם השכנים שלכם

בקלחת השגרה היומיומית, קל מאוד למצוא את עצמנו מוקפים באנשים שאנחנו בקושי מכירים. השכנים שלנו עצמנו הם לעתים קרובות דוגמה לעובדה זו. בעזרת קשרים שאתם יוצרים עם השכנים שלכם אתם יכולים לעזור לבנות קהילה חזקה יותר ולפתח חברויות ארוכות טווח. מחקרים רבים הראו שבדידות היא משבר בריאותי ציבורי שלא מקבל את תשומת הלב הראויה. תשומת לב לאנשים שסביבכם והושטת יד לעזרה בשעת הצורך הן פעולות שיכולה להיות להן השפעה חיובית אדירה על החיים של מישהו או מישהי. זה יכול להיות משהו פשוט כמו איסוף מצרכים עבור שכן מבוגר או לקפוץ לכוס תה ושיחה טובה.

פנו זמן לפעילות התנדבותית

תרומת חלק מזמנכם למען מטרה ראויה יכולה לעזור לשפר חיים של אנשים ישירות בתוך הקהילה שלכם. אתם יכולים אולי לעזור בהגשת ארוחות לעניים או לארגן פעולות ניקיון בפארק- יש אין ספור דרכים לעסוק בפעילות התנדבותית וארגוני צדקה בכל רחבי העולם תמיד זקוקים לידיים עוזרות. גלו היכן יש צורך בעזרה באזור שלכם והתחילו להשפיע לחיוב!

תמכו בעסקים מקומיים

השאירו כסף רב יותר בתוך הקהילה דרך תמיכה בעסקים מקומיים. יש הרבה חנויות קטנות ומסעדות שנאבקות לשרוד בימים אלו, והעסקים האלה צריכים את התמיכה שלכם עכשיו. הקצו חלק מתקציב הקניות שלכם והכסף שאתם משתמשים בו כדי לאכול בחוץ לטובת עסקים מקומיים, ותוכלו לראות את ההשפעה החיובית שיש לכסף שלכם על בניית קהילה חזקה ומשגשגת יותר.

שימו בצד ׳כסף קטן׳

הניחו בצד איזה שטר של 20 שקלים פה ושם, שאותם תוכלו לתרום לאיזה בית תמחוי, מקלט לחסרי בית או צער בעלי חיים. אפשר להוציא 20 שקלים פחות על מצרכים יום אחד או לדלג על בית קפה ביום אחר. זה לא ממש יפגע בשגרת היום שלכם, אבל לפעולות הנדיבות הקטנות האלה תהיה השפעה גדולה יותר ממה שאתם חושבים לאורך זמן. יכול להיות שההשקעה לא תיראה לכם גדולה, אבל הפעולה הזו תתמוך במישהו שממש זקוק לה בזמנים קשים.

פנו מהבית דברים שאתם לא צריכים ותרמו אותם

כמה חפצים שאין לכם שימוש בהם צברתם במהלך השנים? לבגדים, לספלי קפה עודפים (ובערך לכל חפץ בבית שאתם יכולים לחשוב עליו) אפשר למצוא שימוש טוב מחוץ לבית שלכם. בפעם הבאה שאתם מחליטים לעשות סדר, עשו רשימה של כל מה שתופס מקום בבית שלכם ונסו לחשוב מה מכל זה אתם יכולים לתרום. יש בסביבה שלכם ארגוני צדקה שתמיד מחפשים חפצי בית שונים כדי לעזור קצת לאנשים שזקוקים להם.

תרמו מהכישורים שלכם

תנו לתשוקה או לתחביב שלכם להיות קרש הקפיצה ליצירתיות של מישהו אחר. אם אתם נהנים לצייר, אולי תעבירו סדנת ציור במרכז הקשישים המקומי. אם תיאטרון הוא הקטע שלכם, אתם יכולים לארגן מופע שייקספיר בפארק. אולי אתם פסנתרנים שיכולים לתת כמה שיעורים למישהו שלא יכול להרשות לעצמו מורה פרטי. בלי קשר לכישרון המסוים שלכם, תמיד תוכלו להשתמש בו כדי לעזור ליצור עניין בקהילה שלכם.

איך תחזקו את הקהילה שלכם?

הביטו סביב בשכונה שלכם. האם אתם יכולים לחשוב על כל מיני דרכים קטנות שבהן אתם יכולים לתרום משהו? קצת מאמץ יכול להשפיע מאוד על חיזוק תחושות הקשר בינכם לבין הסובבים אתכם לקראת מטרות גדולות יותר.

מחויבים ליצירת קהילות חזקות יותר סביב העולם

מאז ייסוד החברה לפני 42 שנים, הייתה ל-Forever מחויבות לחיזוק קהילות בעזרת ההזדמנות העסקית ופעילויות הצדקה שלה.

חברת Forever, פעילה ביותר מ-160 מדינות, ועוזרת לאנשים לשפר את חייהם ולבנות קהילות בזכות הזדמנות השיווק הישיר שלה. הדבר מאפשר לאנשים מרקעים שונים להתחיל עסק משלהם- להפיץ את מוצרי Forever כדי לתרום לכלכלות המקומיות ולקדם אורח חיים בריא.

זרוע הצדקה של החברה, Rex Maughan Forever Giving, מוקדשת לשיפור תנאי המחיה של ילדים ומשפחות בכל העולם בעזרת אספקת מימון ומשאבים לטובת הוצאת אנשים וקהילות ממעגל העוני.
בשנה שעברה, הגיעה Forever לציון דרך חשוב באריזת חמש מיליון מנות מזון עבור ,Rise Against Hunger ארגון צדקה המוקדש לאספקת ארוחות מזינות למשפחות במצוקה. אבל יש עדיין עבודה רבה לעשות ו-Rex Maughan Forever Giving מוכנה תמיד לקבל תרומות מאלה שרוצים להשפיע לטובה.

כשאתם תורמים ל-Forever Giving אתם יכולים להיות בטוחים שכל שקל מגיע ישירות לאספקת ארוחות, טיפול רפואי, חינוך, אספקת חירום ודברים רבים נוספים.
למידע נוסף ותרומות היכנסו ל-forever-giving.org

שולחים אהבה לאוקראינה

לפי ארגון UNICEF (קרן החירום של האו"ם לילדים), 7.5 מיליון ילדים ברחבי אוקראינה נמצאים בסכנת פגיעה פיזית, מצוקה רגשית קשה ופליטות. הם זקוקים לעזרתנו! קרן Rex Maughan Forever Giving שיתפה פעולה עם Hope and Homes for Children כדי לסייע במתן סיוע מציל חיים לילדים הנזקקים באוקראינה.
עזרו לנו לגייס כסף על ידי השתתפות באתגר #UnityRaceforUkraine בכתובת bit.ly/UnityForUkraine. תרומות בכל סכום יתקבלו בברכה ????
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן