דף הבית / המגזין / איך לשמור על עור הפנים בחופשה

איך לשמור על עור הפנים בחופשה

רובנו אוהבים לארוז מזוודות ולצאת לחופשה בזמן החגים. לא משנה לאן אתם נוסעים, דרום או צפון, מישור או הרים, בארץ או בחו"ל – חופשה דורשת היערכות ותשומת לב לעור הפנים והגוף. על מנת לעזור לכם לעשות סדר במוצרי הטיפוח שחובה לארוז וגם לתת לכם טיפים לטיפול בעור במהלך חופשה, כתבנו עבורכם את המדריך שיעזור לכם לשמור על עור פנים זוהר גם בחופשה.

ההכנה לקראת החופשה

כל חופשה או טיסה, מתחילה בימים הקודמים לה, ימי ההכנה. עצם הנסיעה יכולה להיות מלחיצה. ההכנות, וכל הקשור לנסיעות יכול לשבש את האיזון שלנו, את התזונה ואת שעות השינה, כל אלו יכולים להשפיע על עור הפנים. לפני היציאה לחופשה, רצות לכולנו המון מחשבות בראש, מאריזת הבגדים ועד לארגון הלו"ז של החופשה. העור שלנו הוא כנראה הדבר האחרון שנמצא בסדר העדיפויות שלנו, אבל אין צורך לדאוג לגבי זה. כל מה שצריך זה תכנון מראש עם רשימה מסודרת וזה מה שתמצאו במאמר זה.

כיצד משפיעה החופשה על עור הפנים שלכם?

בטיסות וביציאה לחופשות, התנאים אליהם התרגלנו מחיי היומיום משתנים. השינויים בתנאי מזג האוויר והסביבה (כולל רמות זיהום) וסביר להניח שגם בתזונה (כולל ג'אנק פוד), משפיעים באופן ישיר על עור הפנים, אך חשוב להבין לעומק את השינוי על מנת להקל על דרכי הטיפול:

שינוי במזג האוויר

כלל ברזל: כאשר העור חסר לחות, נזקים לעור הפנים מתפרצים ביתר קלות.

בין אם אתם טסים במטוס או שהאוויר במקום אליו אתם נוסעים יבש, זה ישפיע באופן ישיר על העור שלכם. יתר על כן, בטיול, לעתים קרובות שוכחים לשתות מספיק מים, וגם זה מייבש את העור. כמו כן, חשוב לבדוק מה מזג האוויר הצפוי ביעד המתוכנן. במזג אוויר קר, העור יכול להיות יותר יבש, ועור הפנים יתייבש במהירות. חשוב להיערך מראש ולהוסיף לתיק הרחצה שלכם קרם לחות איכותי ועשיר המיועד לעור יבש, מומלץ להוסיף גם ג'ל לחות על בסיס אלוורה המתאים לשימוש יומיומי. ג'ל לחות מרגיע מסדרת סוניה עשיר בחומרים בוטאניים ורכיבים פעילים, מתפרק ונספג לחלוטין ומותיר אחריו שכבת לחות עדינה.

אם יעד החופשה הוא מקום חם, כנראה שלרוב יהיה גם לח ועור הפנים ישחרר חלב וייטה לקומדונים (נקבוביות סתומות). על מנת לטפל בהופעת פצעים ואדמומיות בעור הפנים, חשוב להצטייד מראש בקרם פנים איכותי, מרגיע ומשקם המתאים לסוג העור שלכם. במקרה כזה ההמלצה שלנו תהיה להשתמש בפקטור R3, משקם טבעי המבוסס על חומצות אלפא-הידרוקסיות, הקרויות גם חומצות פירות, אשר מסירות ומשחררות תאי עור מתים על ידי המסת החומרים דמויי הדבק המאפשרים לתאי העור המתים להיצמד לפני השטח לזמן רב מדי. תאי עור ישנים יוצרים חסמים, לכן אם נפטרים מהם, נוצרת אפשרות למרכיבים אחרים כמו ויטמין E, רטיניל פלמיטט וקולגן מסיס לצאת לעבודת שיקום לחות העור וחידוש המראה שלו. קרם כזה יהיה כמו שומר ראש אישי ליופי שלכם.

שינויים בלוח הזמנים שלכם

בזמן חופשה, מחזור השינה והיקיצה משתנה והופך ללא יציב. לפיכך, ייתכן שתתקשו להקפיד על שגרת טיפוח העור הרגילה שלכם. חשוב לדעת כי מניעת שינה תגביר את הורמון הקורטיזול שהוא הורמון הלחץ שעלול להתבטא בצורה של שקיות תחת העיניים. כמו כן, במהלך השינה משתחררים הורמוני גדילה אשר מתקנים את התאים הפגועים. לכן השתדלו להשאיר זמן ראוי למנוחה ושינה טובה במהלך החופשה.

לא לדאוג, יש פתרונות​

ובכן, החדשות הטובות הן שיש פתרונות נוחים לטיפול בעור בזמן נסיעות. אין צורך במוצרי טיפוח חדשים בזמן נסיעה. כל מה שצריך לעשות הוא לשנות את שגרת הטיפוח, לאמץ כללי מפתח ולהביא איתכם את מוצרי "החובה":

קרם לחות

אל תשכחו קרם לחות. קרם לחות איכותי יעזור לכם לשמור על בריאות העור וימנע התפרצויות ובעיות עור הנגרמות מיובש יתר. העדיפו קרם לחות עשיר בוויטמינים ובעל מרקם קליל. למשל פקטור R3 וג'ל לחות מרגיע מסדרת סוניה שהמלצנו עליהם.

קרם הגנה

כשיוצאים לחופשה, בין אם מדובר במקום חם או קר, אם יש חשיפה לשמש, כדאי מאוד להשתמש בקרם הגנה. הקרם יגן על העור ובפרט על עור הפנים. ההמלצה שלנו היא אלו סאן סקרין, קרם ההגנה המבוסס ג'ל אלוורה עם מקדם ההגנה SPF30.

למזער מגע בפנים

הימנעו ממגע בפנים לעתים תכופות. שמירת הידיים הרחק מהפנים עוזרת למזער התפרצות אדמומיות ונגעים. הקפידו לשמור על כלל זה בעת החופשה. הסיבה לכך היא שאתם עלולים לקלוט חיידקים לא ידועים שיכולים לגרום לבעיות עור מרובות.

מים עם לימון

זה אולי לא נשמע כמו שגרת טיפוח אבל שתיית מים עם לימון בחזרה מהחופשה תעזור לעור שלכם להתחדש. המים המושרים בהדר משפרים את לחות העור וגם מרעננים. אפשרות נוספת היא שילוב תוספי תזונה טבעיים לשגרת היום שלכם לפני ובמהלך הטיול. התוספים יסייעו לגופכם לקבל ויטמינים חיוניים שישפרו את לחות עור הפנים שלכם.

עכשיו, אחרי שקראתם בעיון את המדריך, הגיע הזמן לארוז, וליהנות מהשקט והחופש.

אנחנו חברת האלוורה

FOREVER הגלובלית היא המגדלת, היצרנית והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם כולו. פיתחנו מומחיות בטיפול באלוורה, שאין שנייה לה בעולם. קראו עוד כאן

אישור IASC

מוצרי האלוורה שלנו היו הראשונים לקבל את חותם מהמועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה IASC.

100% יתרונות

האלוורה שלנו אינה עוברת הרתחה או פיסטור. אנו מייצבים את האלוורה באמצעות פטנט ייחודי, שמשמר 100% מיתרונותיה הבריאותיים.

מעל 40 שנה של צמיחה

אנו מייצרים מוצרי איכות התומכים בבריאות וביופי עם מרכיבים מהטבע מאז שנת 1978.

לא נוסה על בע"ח

אתם יכולים להיות בטוחים שכל המוצרים שלנו לא נוסו על בע"ח בשום שלב בתהליכי הייצור

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן