דף הבית / המגזין / מה צריך לקחת לחדר הלידה?

מה צריך לקחת לחדר הלידה?

מתקרבת ליום הגדול? הכנו צ'קליסט שימושי לאריזת תיק לידה מושלם, וכולל את כל הדברים החיוניים למהלך הלידה וההתאוששות. כחודש לפני התאריך המיוחל, כדאי לוודא שיש לך את הפריטים שלהלן »

הכנת תיק לידה מבעוד מועד יכולה לעזור לך להרגיש בטוחה ומוכנה יותר למה שיכול לקרות בכל רגע בשבועות האחרונים להריון.

כדאי לארוז את תיק הלידה שלך עד לשבוע ה-36 להריון, מכיוון שאת יכולה להיכנס ללידה בכל עת בשבועות שלפני תאריך היעד. כדאי לשמור את תיק הלידה שלך ליד הדלת – או אפילו במכונית.

כמובן שברגע היציאה לבית החולים תצטרכו להוסיף כמה פריטים ברגע האחרון (כמו המברשת, הטלפון, נשנושים ושתייה וכו'), אבל לחלוטין ניתן לארוז את רוב הדברים החיוניים מראש.

תרסיס אלופירסט: מרגיע, מקרר, מחטא ומסייע בהחלמה

מה לארוז לבית החולים למהלך הלידה?

  • בירוקרטיה ומסמכים חיוניים: תעודה מזהה עם תמונה (רישיון נהיגה או תעודה מזהה אחרת), תעודת קופת חולים/ ביטוח רפואי ותיק עם מסמכים רפואיים (למשל: כרטיס מעקב הריון, בדיקות עדכניות כגון ספירת דם, משטח וגינאלי ל GBS-), שכן תצטרכי להציג אותם בבית החולים. כדאי לשאול מבעוד מועד את הרופא המטפל אילו מסמכים את צריכה להכין לבית החולים, בהתאם למצבך הרפואי.
  • תוכנית הלידה שלך (אם יש לך כזו): הביאי מספר העתקים בתיק הלידה שלך כדי שכל אחד בצוות הרפואי והמלווה יוכל לקבל עותק.
  • חלוק רחצה ו/או כותונת קלילה: חלוק רחצה דק ורך, או כותונת רפויה ונוחה ללא שרוולים או אחת עם שרוולים קצרים ורפויים. חלוק או כתונת לילה שנפתחת מלפנים (עם כפתורים) תאפשר מגע עור לעור עם הרך הנולד שלך ותקל על ההנקה. כדאי להביא מספר פריטים להחלפה, שכן כל מה שתלבשי במהלך הלידה ולאחריה עלול להיות מוכתם בדם ובנוזלי גוף אחרים.
  • נעלי בית וכפכפים: כדאי שיהיו לך נעלי בית נעימות שנוח להכניס ולהוציא מהן את הרגל, כדי להתהלך בהן במחלקה במהלך הצירים או ההתאוששות. ארזי כפכפים לשימוש במקלחת.
  • גרביים: יתכן שתחושי קור ברגליים בעת הלידה.
  • קרם לחות או קרם עיסוי: חלק מהנשים ההרות מוצאות שעיסוי קל בזמן הלידה מרגיע אותן. אם את אחת מהם, הכניסי לתוך תיק לחדר לידה גם קרם לחות או קרם עיסוי לשרירים. אנחנו ממליצים להשתמש בקרם לחות איכותי על בסיס אלוורה, כמו קרם גוף אלו לושן.
  • בידור מרגיע: ארזי כמה דברים שיעזרו לך להעביר את הזמן כמו אוזניות עם מוזיקה אהובה, ספר, מגזינים, טאבלט עם סרטים או סדרות טלוויזיה שהורדת מראש. בידור יכול להיות שימושי במיוחד בשלבים המוקדמים של הצירים.
  • כרית נוחה בית החולים יספק לך כריות, אבל הן עלולות להיות לא מתאימות עבורך. אם יש לך כרית מועדפת בבית, כדאי שתביאי אותה אתך.
  • אוכל ושתייה: מומלץ להביא בקבוקי מים מינרלים עם פיה/ פקק ספורט לשתייה נוחה. כמו כן, מומלץ להביא גם נשנושים בריאים וממלאים באנרגיה, כמו פירות יבשים, חטיפי אנרגיה וכדומה.

מה לארוז למהלך השהות בבית החולים לאחר הלידה?

  • תחבושות היגייניות: בית החולים יספק תחבושות היגייניות לספיגת הדם לאחר הלידה, אבל אם את אוהבת להשתמש במותג מסוים, את מוזמנת להביא משלך. כמו כן, ודאי שיש לך מלאי של רפידות זרימה כבדה שמחכה בבית!
 
  • בגדים תחתונים: ארזי כמה זוגות של תחתונים נוחים וגדולים מספיק שתוכלי ללבוש מעל תחבושות הגייניות גדולות לדימום כבד, כמו תחתוני רשת.
  • חזיות: הכיני כמה חזיות הנקה או כאלו שהן נוחות ומתאימות למידותיך.
  • בגדים עבורך: ודאי תרצי לקחת כמה בגדים נוחים לשהייה בבית החולים, חוץ מכתונת הלילה. ארזי עוד מערכת לבוש ליציאה הביתה אחרי הלידה. בחרי בבגד בעל גזרה רחבה ורפויה, עם שרוך קשירה במותן או גומי.
 
  • חטיפים ושתייה: קחי אתך גם את החטיפים החביבים עליך לשעות שאחרי הלידה. יהיה לך נעים לאכול אוכל מוכר בזמן השהייה שלך בבית החולים. 
  • סרום למניעת סימני מתיחה: סימני מתיחה לאחר לידה נוצרים בעקבות השינויים הדרסטיים בגוף במהלך ההיריון. לאחר הלידה חשוב במיוחד למרוח באיזור הבטן סרום הזנה המסייע במניעת סימני מתיחה כמו אלפא E פקטור.

תיק הלידה: מה לארוז לתינוק?

  • בגדי גוף: מומלץ בגד גוף מעטפה עם תיק תק למטה. כמו כן, 2 זוגות מכנסיים לפחות וחולצה. 
  • גרביים וכובע: תינוקות בני יומם נוטים לאבד חום גוף במהירות כך שרצוי להצטייד בגרביים וכובע.
משחת אלו פרופוליס

ב-Forever מתחילים ב- 100% ג'ל אלוורה מיוצב

תהליך ייצוב האלוורה הוא ייחודי ומוגן בפטנט לשימור 100% מהיתרונות והטריות של פנים עלה האלוורה.

המוצרים שלנו קיבלו את אישור המצוינות של IASC

אנחנו חברת האלוורה

FOREVER הגלובלית היא המגדלת, היצרנית והמשווקת הגדולה ביותר של אלוורה ומוצרי אלוורה בעולם כולו. פיתחנו מומחיות בטיפול באלוורה, שאין שנייה לה בעולם. קראו עוד כאן

אישור IASC

מוצרי האלוורה שלנו היו הראשונים לקבל את חותם מהמועצה המדעית הבינלאומית למדעי האלוורה IASC.

100% יתרונות

האלוורה שלנו אינה עוברת הרתחה או פיסטור. אנו מייצבים את האלוורה באמצעות פטנט ייחודי, שמשמר 100% מיתרונותיה הבריאותיים.

מעל 40 שנה של צמיחה

אנו מייצרים מוצרי איכות התומכים בבריאות וביופי עם מרכיבים מהטבע מאז שנת 1978.

לא נוסה על בע"ח

אתם יכולים להיות בטוחים שכל המוצרים שלנו לא נוסו על בע"ח בשום שלב בתהליכי הייצור

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן