דף הבית / המגזין / 10 סיבות לאהוב אלוורה

10 סיבות לאהוב אלוורה

משקה אלוורה, משקה שקוף שמופק מצמח האלוורה, יכול לעשות פלאים לגוף, לעור, למערכת העיכול ולמשקל, ויש לו יתרונות מסחררים שכדאי להכיר. קבלו 10 סיבות למה כדאי לכם להתחיל לצרוך משקה אלוורה עוד היום!
צמח אלוורה לפנים

כולנו מודעים היטב לאלוורה וליתרונות הרבים של הצמח הזה, והמשפט "שים על זה אלוורה" נשמע לא פעם בבתים ברחבי ישראל. אנחנו מורחים אלוורה על פצעים וכוויות, וכן גם במטרה להעשיר את העור בלחות. אבל אולי תתפלאו לשמוע שלאלוורה יש גם יתרונות מדהימים בשימוש פנימי, ולא רק בשימוש חיצוני:

10 יתרונות של משקה אלוורה

 

  1. עשיר בויטמינים 

    משקה אלוורה עשיר בויטמינים, כמו למשל ויטמין B12, C, E, B6 וחומצה פולית, וזו רק הרשימה המקוצרת. לכל הויטמינים האלו יש השפעות חשובות וחיוניות על הגוף, מירידה במשקל ועד שמירה על העור ועל המערכות השונות בגוף. 

  2. נוגד חמצון עוצמתי 

    אלוורה מכילה נוגדי חמצון טבעיים, וצריכה של המשקה מאטה את התפתחותם של רדיקלים חופשיים בגוף. במילים אחרות, המשקה תורם לטיהור הגוף מפני מזיקים ומזהמים, וכך גם משפר את תפקודי הכבד. 

  3. מסייע בהורדה במשקל 

    משקה אלוורה יכול לסייע לכם להוריד במשקל באופן בריא ושקול. האלוורה מגבירה את קצב חילוף החומרים בגוף וכן נוגדי החמצון המצויים בה מביאים לעלייה ברמות האנרגיה וניקוי רעלים בצורה אופטימלית, מה שתורם בעקיפין להורדה בריאה במשקל. 

  4. משפר את תהליך העיכול 

    משקה אלוורה ידוע ביכולת שלו להקל על מצבים של עצירות, וכן יכול למנוע כיבי קיבה. הצמח מכיל אנזימים חשובים שמסייעים בפירוק סוכרים ושומנים, ולכן מסייע למערכת העיכול לפעול בצורה חלקה יותר.

  5. מספק אנרגיה 

    אם אתם מרגישים עייפים או מיובשים, משקה אלוורה הוא דרך טבעית ובריאה להמריץ את הגוף ולספק לו בוסט של אנרגיה, במינימום קלוריות. בגלל שהוא עמוס בויטמינים חיוניים הוא ידוע ביכולתו להגביר את המרץ ואת מצב הרוח!  

  6. ממריץ ייצור של קולגן  

    קולגן הוא חלבון חיוני מאוד, עם השפעה מכרעת על בריאות העור וגמישותו, וכן בריאות השיער, הציפורניים והעצמות. אלוורה מעודדת את ייצור הקולגן, ולכן יכולה לתרום משמעותית לבריאות העור והחלקתו, למנוע אקנה וכן להפחית בסיכויים לדלקות בעור. 

  7. מסייע לפעילות  המערכת החיסונית 

    משקה אלוורה יכול לשפר את המערכת החיסונית, ולכן גם לעזור להתמודד או למנוע לחלוטין מחלות עונתיות ויראליות, ולשמור עליכם בריאים וחזקים יותר לאורך זמן.

  8. מסייע לבריאות הפה 

    כיוון ומשקה אלוורה הוא לא ממותק ולא חומצי, הוא יכול לתרום לבריאות הפה. אלוורה מסייעת לריפוי מחלות חניכיים בזכות התכונות האנטי-דלקתיות שלה, וכן יכולה גם לטפל בכיבים בפה. כדי לתרום לבריאות הפה, מומלץ להשתמש במשקה כמו מי פה.

  9. בעל תכונות אנטי-דלקתיות 

    לאלוורה יש תכונות אנטי-דלקתיות, וזה בזכות נוכחות של סטרואידים צמחיים כמו לופאול וקמפסטרול. אלו ידועים ביכולתם למנוע ולעכב תהליכים דלקתיים. לכן, צריכת המשקה מומלצת למי שסובל מדלקות תכופות כמו דלקת פרקים ומחלות כרוניות אחרות.

  10. משפר את בריאות הלב 

    למשקה אלוורה יש השפעה משמעותית על בריאות הלב, וזה בזכות פוליפנולים הנמצאים באלוורה. פוליפנולים הם נוגדי חמצון עוצמתיים שידועים ביכולתם לשמור על בריאות הלב ולמנוע התפתחות של מחלות כמו שבץ או התקפי לב!

זה הזמן להתחיל לצרוך משקה אלוורה לחיים בריאים יותר!

כמו שאפשר לראות, לאלוורה יש יתרונות בריאותיים כמעט בכל אספקט של הגוף, מהעור, דרך הפה ועד המערכות הפנימיות כמו הלב ומערכת העיכול. כדי לשמור על שגרה בריאה מומלץ לצרוך משקה אלוורה באופן יומיומי. בForever תמצאו משקאות אלוורה בריאים, טבעיים ואורגניים שיגיעו עד אליכם במשלוח מהיר! למה אתם מחכים?

עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן